Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین تشک طبی برای کمردرد چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های تشک طبی استاندارد برای کمردرد

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر با پارامترهای مختلفی تعیین میشود. همچنین میدانیم تشک مناسب در سلامتی افراد نقش بسزایی دارد، همچنین از درد های مربوط به ستون فقرات و کمر دردجلوگیری می کند. ما یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانیم، پس باید شرایط مناسبی برای استراحت کردن داشته باشیم بنابراین داشتن یک تشک خوب که از به وجود آمدن مشکلات دیگری جلوگیری نماید، ضروری است

انتخاب تشک مناسب کمردرد

برای انتخاب تشک خوشخواب در راستای رفع کمردرد و دیسک کمر نکات مهم بسیاری وجود دارد که مجموعه زنیت  به آن ها اشاره میکند. امید است با به کار بستن این نکات و استفاده از تشک خوشخواب مناسب بتوانید بر دردهای خود فائق آیید.

بهترین تشک طبی برای کمردرد چه ویژگی هایی دارد؟

تشک استاندارد

در خرید تشک برای کمردرد حتما از تشک‌های استاندارد استفاده نمایید. اینگونه تشک‌ها حداقل استانداردها را برای آسیب نرساندن به بدن شما دارا می‌باشند. استاندارد بودن تشک مانع از خرید تشک تقلبی می‌شود که ممکن است آسیب‌های جدی تری را به بدن شما وارد نماید.

نرمی و سفتی تشک طبی برای کمردرد

متخصصان ارتوپد برای رفع دردهای کمر استفاده از تشک‌های طبی اسفنجی را که دارای خاصیت ارتجاعی هستند پیشنهاد می‌کنند. بهتر است در هنگام انتخاب تشک از سفتی و نرمی‌ تشک کاملا مطمئن شوید. تشک آنقدر سفت نیست که باعث خشکی بدن شود و یا آنقدر نرم نیست که باعث ایجاد فشار در نقاط اتکای بدن گردد. تشک‌های طبی فنری که آمیخته ای از فنر و اسفنج هستند بهترین گزینه برای اینگونه تشک‌ها هستند.

دردهایی که ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا باقی ماندن بدن در یک حالت غیر عادی در دراز مدت باشد. استفاده از تشک های سفت یکی از راه های رفع این دردها می باشد.

ابعاد و ارتفاع مناسب تشک

در هنگام خرید به ارتفاع تشک توجه داشته باشید. تشک‌هایی که ضخامت آنها کمتر است سفت تر هستند و از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. اینگونه تشک‌ها می توانند باعث تشدید درد در بدن شما گردند. تشک به لحاظ ابعاد نیز باید متناسب با بدن شما باشد. در غیر اینصورت حرکات شما را در هنگام خواب محدود می‌نماید و باعث آشفتگی خواب شما خواهند شد.

درد کمر یکی از شایع ترین و رنج آورترین نوع درد در میان افراد است که ربطی به سن و سال  افراد ندارد. این گونه دردها ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا باقی ماندن طولانی بدن در یک حالت غیر استاندارد می‌باشد. یکی از راه‌های رفع این گونه دردها استفاده از تشک‌های مناسبی که سفتی انعطاف پذیری دارند می‌باشد.

بهترین نوع تشک طبی برای کمردرد تشک های زنیت می‌باشد که انواع مختلفی دارد مانند تشک طبی، تشک طبی فنری یا تشک‌های گران تری مانند تشک‌های مموری فوم هستند که دردهای ستون فقرات را با ایجاد یک بستر مناسب کم میکنند و حتی گاهی باعث درمان نیز می شوند. در نتیجه اگر مدت زیادیست که دچار کمردرد هستید بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید. برای درمان و تسکین دردهای خود قدمی اساسی بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *